FANDOM

Amelia1.jpg

Amelia - King's Bounty:Wojownicza Księżniczka

Księżniczka Amelia 
- jest córką króla Darionu - Marka i jedną z głównych bohaterów serii.

King's Bounty: LegendaEdytuj

Amelia jest kilkuletnią dziewczynką zesłaną przez bogów na prośbę króla Marka o córkę. Amelia większość czasu spędza w pałacu króla Marka, a później zostaje porwana , ale na pomoc przybywa Bill Gilbert i ratuję ją, a następnie odlatują na grzbiecie boga Endorii.

WyglądEdytuj

W King's Bounty: Legenda, Amelia jest kilkuletnią, małą dziewczynką. Ma jasne, blond włosy związane w kucyki oraz duże, niebieskie oczy.Ubrana jest w kremowo - żółtą sukienkę.

CharakterEdytuj

Amelia jest miłą i ciekawską księżniczką. NIe rozumie  jeszcze większości rzeczy, dlatego nie jest nawet jakoś strasznie przerażona, gdy zostaje porwana. Można również zauważyć u niej parę cech charakterystycznych dla księżniczki np. chciwości i próżność, jednak u Amelii nie są one okazywane specjalnie często; praktycznie w paru wypowiedziach.

RodzinaEdytuj

We wstępie do gry jest pokazana historia Amelii i jej ojca, króla Marka. Dowiadujemy się tam, że dziewczynka tak naprawdę nie jest córką króla, a bogów, którzy wysłuchali prośbę władcy Darionu i obdarowali go nią. Amelia bardzo kocha swego ojca, więc przez większość gry jest z nim w zamku, dopiero potem zostaje porwana, co bardzo martwi władcę. Amelia posiada też wujka, Karla, starszego brata króla. Karl oddał tron, aby zostać naukowcem.

King's Bounty: Wojownicza KsiężniczkaEdytuj

Amelia dorasta w pałacu gdy staję się dorosła na stolicę napiera Arcydemon Baal jej ojciec chce się z nią widzieć. Po rozmowie z Markiem wyrusza na poszukiwanie Billa Gilberta pogromce Baala. Długie poszukiwania dają efekt Bill Gilbert i Amelia pokonują K'tahu i Baala i w Endorii znów zapanowuję pokój.

WyglądEdytuj

W kolejnej części sagi Amelia jest już dorosłą kobietą jej włosy przybrały teraz barwę czarną a kucyki na dobre znikneły. Ubrana jest w zależnie od klasy w czerwoną, niebieską lub fioletową zbroję (zależnie od klasy zmienia jej się kolor włosów, jednakże na okładce Wojowniczej Księżniczki ma ona czarne).

CharakterEdytuj

Amelia jest odważną i miłą księżniczką. Podjęła bardzo ważną i bardzo ryzykowną decyzję o wyruszeniu w podróż na poszukiwanie Billa Gilberta podczas gdy na stolicę napierał Arcydemon Baal, gdzie musiała przezwyciężyć setki przeszkód to dowodzi jej odwagi. W tej części jest protagonistką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki