FANDOM

Karl Leonar - naukowiec i członek rodziny królewskiej.

Biografia Edytuj

Karl urodził się w Grenworcie jako pierworodny syn króla Rona Leonara. Nieco później na świat przyszedł Mark Leonar, który wraz z nim dorastał w murach zamku Kronberg. Jego przyjacielem był m.in Żelazny Ryszard. Jednak Karl już podczas dorastania nie chciał zostać władcą wolał poświęcić życie nauce. Po wejściu w dorosłe życie i śmierci swego ojca przyszedł czas na koronację Karla jednak on odmówił i odrzucił swoje przywileje. Dzięki temu jego młodszy brat Mark został królem a on zamieszkał w wieży astrologa w Arlanii. Pewnego dnia po przeczytaniu książki zakochał się w jej autorce wiedźmie Martcie jednak ta odmawiała jego pisemne oświadczyny ponieważ była dla niego za stara. Oświadczyła wówczas że poślubi jedynie członka rodziny królewskiej. Poprosił więc swego brata króla Marka Mądrego o pieczęć królewską. Wtedy pojawił się Bill Gilbert, który zaniósł Karlowi Wielką zapasową Pieczęć Królewską oraz poprosił bohatera o dostarczenie listu z oświadczynami do Marty. Ta poprosiła go o informację o eliksirze odmładzającym od jej matki Starej Kwachy. Najstarsza wiedźma po dostarczeniu brakującego składnika robi ów eliksir wtedy niezwłocznie wraca do Marty. Ta ucieszy się z dobrych wieści oraz uda się do Arlanii. Gdy księżniczka Amelia dorasta na Endorie uderza arcydemon Baal, który niszczy wszystko prócz stolicy Darionu więc bardzo prawdopodobne jest że Karl tego nie przeżył.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki